Αναρτήθηκε στις:03-06-26 15:47

Δήμος Γ. Καραϊσκάκη: Πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο ΚΑΡΠΑ και πρώτων βοηθειών


Εκπαιδευτικό σεμινάριο με αντικείμενο την καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), τη χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή και την παροχή πρώτων βοηθειών σε επείγουσες καταστάσεις πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 31 Μαΐου στην Άνω Καλεντίνη, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου (κτίριο ΚΕΓΕ), με πρωτοβουλία του Δήμου Γεωργίου Καραϊσκάκη.

Η δράση υλοποιήθηκε από εθελοντές εκπαιδευτές του ΕΚΑΒ Άρτας.

Ο Δήμος Γεωργίου Καραϊσκάκη ευχαριστεί το ΕΚΑΒ Άρτας για τη συνεργασία, καθώς και τους εκπαιδευτές Κωνσταντίνα Μπούρα και Διογένη Δήμο, οι οποίοι μετέδωσαν χρήσιμες γνώσεις για την αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σημασία του εθελοντισμού και της συνεργασίας.



img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ