Περιφερειακό Συμβούλιο: Θετική γνωμοδότηση για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Δήμος Αρταίων: Οδηγία για τον διαχωρισμό αποβλήτων
Σύλληψη στην Ηγουμενίτσα για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας
Προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας στους Κωστακιούς λόγω εκτέλεσης έργων
Συνελήφθη στα Ιωάννινα για διακίνηση ναρκωτικών
Αναγέννηση Άρτας: Συγκρότηση σε σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Άρτας εκφράζει την αμέριστη στήριξή του στην κινητοποίηση του Συλλόγου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου και των Κέντρων Υγείας Άρτας, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025, στις 12:00 μ.μ., στην πύλη του Νοσοκομείου Άρτας.
Όπως αναφέρει ο Σύλλογος: «Ο αγώνας των εργαζομένων στην Υγεία είναι δίκαιος και αφορά όλους μας, καθώς υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων των πολιτών σε ένα δημόσιο, δωρεάν και ποιοτικό σύστημα Υγείας. Ως Διοικητικό Συμβούλιο καλούμε τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Άρτας να συμμετέχουν μαζικά στην στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ από τις 11:00 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου και να δώσουν το «παρών» στην κινητοποίηση».
