Αναρτήθηκε στις:11-06-25 18:24

Συναντήσεις για τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας!


Με σημαία τις μπίζνες του κεφαλαίου και τις επικίνδυνες για τα ελληνικά και κυπριακά δικαιώματα διευθετήσεις, που ανοίγουν δρόμο στο φαγοπότι των επιχειρηματικών ομίλων, εμφανίστηκε ο Κυρ. Μητσοτάκης στην Ολομέλεια της 3ης Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για τους Ωκεανούς, στη Νίκαια της Γαλλίας.

Διόλου τυχαία, ο Μητσοτάκης ξεκίνησε την τοποθέτησή του τονίζοντας ότι η χώρα έχει «τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στον κόσμο, χιλιάδες νησιά και μία από τις πιο μεγαλύτερες ακτογραμμές του κόσμου». Πασπάλισε δε τα σχέδια για μπίζνες σε εφοπλισμό, διαμετακόμιση και τουρισμό με λίγες ...ευαισθησίες για τη «βιοποικιλότητα», προσθέτοντας ότι «πριν το τέλος αυτού του μήνα» η κυβέρνηση ξεκινά «τη νομική διαδικασία για τη δημιουργία δύο νέων εθνικών θαλάσσιων πάρκων, ένα στο Ιόνιο Πέλαγος και ένα στις νότιες Κυκλάδες στο Αιγαίο Πέλαγος, σε πρώτη φάση, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα». Τα πάρκα αυτά υποτίθεται ότι θα αυξήσουν «σημαντικά τις θαλάσσιες προστατευόμενες περιοχές στα χωρικά μας ύδατα» και ούτε μέτρο παραέξω από τα 6 ν.μ. στο Αιγαίο, μια που και αυτή η υπόθεση αποτελεί μέρος του παζαριού με την τουρκική αστική τάξη για τις μερίδες της καπιταλιστικής λείας στην περιοχή.

Αύριο Πέμπτη, άλλωστε, στο πλαίσιο της 4ης συνάντησης της διαδικασίας Πολιτικού Διαλόγου μεταξύ των ΥΠΕΞ Ελλάδας και Τουρκίας, θα λάβουν χώρα στην Αγκυρα συνομιλίες μεταξύ της υφυπουργού Εξωτερικών Αλεξάνδρας Παπαδοπούλου και του Τούρκου ομολόγου της, Mehmet Kemal Bozay. Την επομένη, Παρασκευή, θα πραγματοποιηθεί στην Αγκυρα ο 8ος γύρος ελληνοτουρκικών συνομιλιών της λεγόμενης Θετικής Ατζέντας (αφορά τις διμερείς μπίζνες), μεταξύ του υφυπουργού Εξωτερικών Τάσου Χατζηβασιλείου και του Bozay.

Παραπέρα ο Μητσοτάκης, με τη χαρακτηριστική υποκρισία του κεφαλαίου, που τάχα κόπτεται για το περιβάλλον και από την άλλη ψάχνει πού να φορτώσει το κόστος προστασίας του και πώς πορεύονται οι ανταγωνιστές του, υπερασπίστηκε μεν την «απανθρακοποίηση της ναυτιλίας» αλλά από την άλλη, προκειμένου να μη βγουν χαμένοι οι Ελληνες εφοπλιστές, επέμεινε ότι η διαδικασία «πρέπει να είναι παγκόσμια», ξορκίζοντας τις «τμηματικές ρυθμίσεις».

Εξάλλου, καθώς μπίζνες και πόλεμος πάνε μαζί, υπογράμμισε ότι «η Ελλάδα είναι επίσης πρωτοπόρος στην προώθηση της θαλάσσιας ασφάλειας», αφού «ένας ασφαλής θαλάσσιος χώρος προάγει την παγκόσμια πολιτική σταθερότητα, την οικονομική σταθερότητα, την ασφάλεια εφοδιασμού» κ.ά. Εξ ου και η κυβέρνηση στέλνει φρεγάτες χιλιάδες μίλια μακριά, μέχρι τον Κόλπο του Αντεν, όπως το πλοίο «Ψαρά», που επιχειρώντας στο πλαίσιο της ευρωενωσιακής επιχείρησης «Aspides» ολοκλήρωσε αυτές τις μέρες άλλη μια αποστολή συνοδείας εμπορικού πλοίου στην Ερυθρά Θάλασσα.

Φυσικά όπως φαίνεται για μια ακόμα φορά τη μερίδα του λέοντος θα την πάρουν ποιοί;

Μα φυσικά όπως ΠΑΝΤΑ, οι ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ!

Αυτοί οι φτωχούληδες που είναι εκτός φορολόγησης.

Απλά εθελοντικά, εάν φυσικά το επιθυμούν, προσφέρουν ...φορολογικό φιλοδώρημα!

Βασίλης Ζιώβας



img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ